Ogólne Warunki Współpracy / Zamówienia
W przypadku chęci złożenia zamówienia należy wypełnić niniejszy formularz
i przesłać go na nasz e-mail :
Niniejszy regulamin reguluje zasady współpracy pomiędzy firmą MK Magdalena Kapuścińska Wierzbowa 34e/2 Modlnica Nip 6772263091 Regon
389842878
Niniejsza strona jest narzędziem (katalogiem) do wyboru towaru oraz realizacji współpracy (b2b)
Nie dostarczamy towarów użytkownikom detalicznym/konsumentom
Nie prowadzimy odbiorów osobistych
Wszystkie zamówienia przyjmujemy wyłącznie telefonicznie lub e-mailem zgodnie z kartą zamówień
Zamówienia przyjmowane są w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza zamówienia i przesłania go do Dostawcy w formie elektronicznej
na podany e-mail.
Zamawiający oświadcza że dane rejestracyjne (nip i adres ) są zgodne z prawdą. W zamówieniu należy podać imię i nazwisko osoby do kontaktu
odpowiedzialnej za złożone zamówienie.
Złożenie zamówienia ( wysłanie formularza zamówienia) jest upoważnieniem Dostawcy do wystawiania faktury Vat dla zamawiającego
bez podpisu.
Po złożeniu zamówienia Dostawca wysyła do zamawiającego potwierdzenie zamówienia wraz z fakturą proforma do zapłaty
powiększoną o koszty wysyłki. Ceny widoczne w katalogu są to ceny netto do których należy dodać 23% podatek Vat
Termin płatności to 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia zamówienia po tym terminie przy braku wpłaty zamówienie
zostanie anulowane
Realizacja zamówień
Realizacja złożonego zamówienia jest zależna od terminu dokonania wpłaty zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym
dostawcy. Realizowane są wyłącznie zamówienia opłacone . Termin realizacji to 3-5 dni roboczych od dnia zapłaty.
(z wyłączeniem firm którym udzielono kredytu kupieckiego)
Sposoby płatności :
przelew bankowy : ING 87105014451000009743595226
Warunki dostawy :
Dostawy są realizowane przez firmy kurierskie GLS i INPOST
Koszty przesyłki ponosi zamawiający
Przesyłka GLS i INPOST koszt 19.00 netto / karton
W przypadku uszkodzenia kartonów lub widocznej ingerencji w opakowanie zbiorcze zamawiający jest zobowiązany
do adnotacji o uszkodzeniu na liście przewozowym oraz spisania protokołu w obecności kuriera brak
protokołu szkody jest jednoznaczne z akceptacją dostawy
Koszty wysyłki zagranicznej są ustalane indywidualnie
Reklamacje i zwrot
Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze.
Informacje o jakichkolwiek brakach ilościowych lub jakościowych w dostawach muszą dotrzeć do
Sprzedającego w formie pisemnej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru przez
Zamawiającego. Do reklamowanego towaru Zamawiający powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.
Zamawiający ponosi wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem reklamowego towaru.
Reklamacji podlega wyłącznie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Reklamacji należy dokonać przed wykonaniem dekoracji na towarze.
Towar po przetworzeniu, usunięciu metek lub noszący ślady użytkowania nie podlega reklamacji ani zwrotowi
W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego (przed znakowaniem),
Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych
z zaakceptowanym przez Zamawiającego zamówieniem. Informacje o brakach ilościowych lub jakościowych
w dostawach muszą dotrzeć do dostawcy w formie pisemnej lub elektronicznej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty
otrzymania towaru przez Zamawiającego.
Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.
Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu towaru wysłanego przez Dostawcę zgodnie z zamówieniem Zamawiającego
(w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia). W każdym przypadku mogą zostać naliczone
koszty manipulacyjne w wysokości 40% wartości zamówienia brutto oraz koszt
transportu w wysokości 20,00 zł netto / karton za zwrot towaru do magazynu Dostawcy.
Opłata manipulacyjna nie dotyczy towaru zamawianego jako 1 sztuka / wzór
Koszty związane ze zwrotem towaru są po stronie Zamawiającego. O możliwości zwrotu towaru decyduje Dostawca.
Na zweryfikowanie zwrotu Dostawca ma 14 dni od daty otrzymania towaru – w sezonie wysokim termin ten może ulec wydłużeniu.
Dostawca wystawia fakturę korygującą w ciągu 21 dni od daty otrzymania zweryfikowanego przez Kierownika Magazynu zwrotu –
w sezonie wysokim termin ten może ulec wydłużeniu.
Do zwracanego towaru Zamawiający jest zobowiązany dołączyć dokument zakupu: faktura który jest podstawą do przyjęcia zwrotu.
W przypadku braku dokumentu w paczce zwrot nie zostanie uznany, a towar odesłany na koszt Zamawiającego.Jeśli zwrot
pochodzi z kilku dostaw należy do każdej pozycji/partii towaru dołączyć kopię faktury zakupu
Zwrotom nie podlega bielizna, skarpety, maseczki,koszule
Towar należy odesłać na adres dostawcy : MK Wierzbowa 34e/2 Modlnica
Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe braki towarów u Producentów.
Dostawca :
MK Magdalena Kapuścińska
Wierzbowa 34e/2
32-085 Modlnica
Forma płatności przelew termin zapłaty 7 dni roboczych
Przelew ING 87105014451000009743595226