Ogólne Warunki Współpracy / Zamówienia

W przypadku chęci złożenia zamówienia należy wypełnić niniejszy formularz

i przesłać go na nasz e-mail :

Zamówienie

Niniejszy regulamin reguluje zasady współpracy pomiędzy firmą MK Magdalena Kapuścińska Wierzbowa 34e/2 Modlnica Nip 6772263091 Regon 

389842878

 

 

Niniejsza strona jest narzędziem (katalogiem) do wyboru towaru oraz realizacji współpracy (b2b)

  • Nie dostarczamy towarów użytkownikom detalicznym/konsumentom

  • Nie prowadzimy odbiorów osobistych

  • Wszystkie zamówienia przyjmujemy wyłącznie telefonicznie lub e-mailem zgodnie z kartą zamówień

Zamówienia przyjmowane są w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza zamówienia i przesłania go do Dostawcy w formie elektronicznej 

na podany e-mail.

Zamawiający oświadcza że dane rejestracyjne (nip i adres ) są zgodne z prawdą. W zamówieniu należy podać imię i nazwisko osoby do kontaktu 

odpowiedzialnej za złożone zamówienie.

Złożenie zamówienia ( wysłanie formularza zamówienia) jest upoważnieniem Dostawcy do wystawiania faktury Vat dla zamawiającego 

bez podpisu.

Po złożeniu zamówienia Dostawca wysyła do zamawiającego potwierdzenie zamówienia wraz z fakturą proforma do zapłaty 

powiększoną o koszty wysyłki. Ceny widoczne w katalogu są to ceny netto do których należy dodać 23% podatek Vat 

Termin płatności to 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia zamówienia po tym terminie przy braku wpłaty zamówienie 

zostanie anulowane 

 

Realizacja zamówień

Realizacja złożonego zamówienia jest zależna od terminu dokonania wpłaty zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym

dostawcy. Realizowane są wyłącznie zamówienia opłacone . Termin realizacji to 3-5 dni roboczych od dnia zapłaty.

(z wyłączeniem firm którym udzielono kredytu kupieckiego)

 

Sposoby płatności :

przelew bankowy : ING 87105014451000009743595226 

 

Warunki dostawy : 

Dostawy są realizowane przez firmy kurierskie GLS i INPOST 

Koszty przesyłki ponosi zamawiający 

Przesyłka GLS i INPOST koszt 19.00 netto / karton 

W przypadku uszkodzenia kartonów lub widocznej ingerencji w opakowanie zbiorcze zamawiający jest zobowiązany

do adnotacji o uszkodzeniu na liście przewozowym oraz spisania protokołu w obecności kuriera brak 

protokołu szkody jest jednoznaczne z akceptacją dostawy 

Koszty wysyłki zagranicznej są ustalane indywidualnie 

 

Reklamacje i zwrot 

 

Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze. 

Informacje o jakichkolwiek brakach ilościowych lub jakościowych w dostawach muszą dotrzeć do 

Sprzedającego w formie pisemnej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru przez 

Zamawiającego. Do reklamowanego towaru Zamawiający powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. 

Zamawiający ponosi wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem reklamowego towaru.

Reklamacji podlega wyłącznie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Zamawiającego.

Reklamacji należy dokonać przed wykonaniem dekoracji na towarze. 

Towar po przetworzeniu, usunięciu metek lub noszący ślady użytkowania nie podlega reklamacji ani zwrotowi

W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego (przed znakowaniem), 

Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych 

z zaakceptowanym przez Zamawiającego zamówieniem. Informacje o brakach ilościowych lub jakościowych 

w dostawach muszą dotrzeć do dostawcy w formie pisemnej lub elektronicznej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty 

otrzymania towaru przez Zamawiającego.

Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.

Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu towaru wysłanego przez Dostawcę zgodnie z zamówieniem Zamawiającego 

(w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia). W każdym przypadku mogą zostać naliczone 

koszty manipulacyjne w wysokości 40% wartości zamówienia brutto oraz koszt 

transportu w wysokości 20,00 zł netto / karton za zwrot towaru do magazynu Dostawcy.

Opłata manipulacyjna nie dotyczy towaru zamawianego jako 1 sztuka / wzór 

Koszty związane ze zwrotem towaru są po stronie Zamawiającego. O możliwości zwrotu towaru decyduje Dostawca.

Na zweryfikowanie zwrotu Dostawca ma 14 dni od daty otrzymania towaru – w sezonie wysokim termin ten może ulec wydłużeniu.

Dostawca wystawia fakturę korygującą w ciągu 21 dni od daty otrzymania zweryfikowanego przez Kierownika Magazynu zwrotu – 

w sezonie wysokim termin ten może ulec wydłużeniu.

Do zwracanego towaru Zamawiający jest zobowiązany dołączyć dokument zakupu: faktura który jest podstawą do przyjęcia zwrotu. 

W przypadku braku dokumentu w paczce zwrot nie zostanie uznany, a towar odesłany na koszt Zamawiającego.Jeśli zwrot 

pochodzi z kilku dostaw należy do każdej pozycji/partii towaru dołączyć kopię faktury zakupu

Zwrotom nie podlega bielizna, skarpety, maseczki,koszule

Towar należy odesłać na adres dostawcy : MK Wierzbowa 34e/2 Modlnica 

Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe braki towarów u Producentów.

 

 

 

 

Dostawca :

MK Magdalena Kapuścińska

Wierzbowa 34e/2

32-085 Modlnica

 

Forma płatności przelew termin zapłaty 7 dni roboczych

Przelew
ING 87105014451000009743595226 

cena nie zawiera podatku VAT i kosztu przesyłki